Selçuk Özdemir
Selçuk Özdemir
07 Ağustos 2016 Pazar 13:13
Sağlık Bakanından Devlet Hastanesi yerine Camii İstedi !
banner297
Erzincan da şehir merkezinde bulunan eski devlet hastahanesi için zaman zaman kamu oyunda yaşanan tartışmalar sonrası Sağlık Bakanı Akdağ’ın Erzincan’a  gelişi ile birlikte söz konusu alanın nasıl değerlendirileceği merak konusu olmuştu.
Bakan Akdağ’ın Erzincan Belediyesi ziyareti sırasında Belediye Başkan Cemalettin Başsoy’un kentle ilgili genel bilgi vermesinin ardından eski devlet hastanesi alanını Sağlık bakanlığı tarafından uygun görülmesi halinde yeşil alan ve camii inşaatının yapılması ile ilgili bir projelerinin olduğunu söyledi.
Söz konusu projeyi Başkan Cemalettin Başsoy dan dinleyen Sağlık Bakan Recep Akdağ ise Mengücek Gazi eğitim Araştırma Hastanesi yanına 250 yataklı modern bir hastahane yapılacağını söyleyerek eski devlet hastanesinin bulunduğu yerin bu yeşil alan ve camii inşası için değerlendirilmesine onay verdi. Bakan Akdağ bürokratik engellere takılmadan projenin en kısa zamanda değerlendirilmesini istedi.
 
 
Düğün |Moda| Reklam| Portre| Profesyonel Kamera ve Fotoğraf Çekimi Fotoğrafçı Selçuk Özdemir 0541 446 13 24
Son Güncelleme: 08.08.2016 02:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kemalettin 2016-08-09 15:06:52

Şimdi bizi ve şahsımı camiyi istememekle kimse suçlamasın,yeşil alan istememekle kimse suçlamasın.Dörtyol civarında çok şükür bolca camimiz ve mescidimiz mevcuttur.Camiyi ihtiyaç olan mahallere yaparsak Allah indinde de güzel olur.Erzincan merkezinde hastane çok acil ihtiyaçtır,hem de tam teşekküllü hastane.Şu an da gidin bakın Erzincanlı olmayan bir patronun hastanesi nasıl tıklım tıklım dolu.Araştırma hastanesi şehrin kuzey ucundadır.Neden hazır hastane ve arsasını elden çıkarıyorsun,kime sordun sayın başkan bunu yaparken.Ya siz sayın bakan bu kararı verirken iyi araştırdınızmı?Yani neden araştırmadınız.Sayın bakanım biliyormusunuz,çoğu zaman araştırma hastanesinin yoğun bakımında yer olmadığından acil hastalar Erzuruma gönderilmekte.Benim annem Erzurum Araştırma Hastanesi nizamiyesinde rahmete kavuştu,Kaynatam Gümüşhanede.Lütfen olmayacak şeye amin demeyin,milletin sıhhatiyle oynamayın.Şahsım hastanenin yeniden yapılarak modern bir hastane olmasını talep ediyorum.

Avatar
hikmetkuzey 2016-08-07 23:09:03

Erzincanın merkez de büyük bir camii ihtiyacı vardı. çok güzel olur belediye başkanımızdan Allah razı olsun

Avatar
Akoğuz 2016-08-09 00:56:24

İki adım ötede muhteşem bir yapıt terzibaba camii varken başka bir proje aklınıza gelmedi mi?

Avatar
halktan biri 2016-08-09 10:07:44

Cami kebir ve Terzibaba camisi yetmiyor mu ve bu kadar yakın mesafede ki camiler varken o bölgede gerçekten böyle bir ihtiyaç var mı? Hemen yukarısında zaten boyacılar camisi var bu nasıl bir düşünce nasıl bir proje Allah aşkına yaa böyle insanlardan yönetici olursa tabi ki gümüşhane bayburt bile şehirleşme konusunda bize kafa tutar yazık bu şehre gerçekten çok yazık vizyonu fikri düşüncesi projeden anlamayan tesbihli kabadayılar

Avatar
ebubekir kurdoglu 2016-08-09 18:49:56

MaşAllah .memlekette camile dolup taşıyor ya cok ihtiyacımız var..camilerde vakit namazlarında 2 saf zor oluyor .tüm çarşıların zaten mescidi var.şehir merkezinde hastane olur araştırma hastanesi dağın dibinde ve uzak. gece vakti cebinde parası olmayan vatandaş oraya nasıl gidecek .ben yaptım oldu demeyle olmaz..SSK hastanesinin oldugu yere de cami yapalım da belediye calışanları namaz vakitlerini kaçırmasınlar.

Misafir Avatar
Adalet 2016-08-18 10:06:01 @ebubekir kurdoglu

Hasta İnsanlar dörtyolda bulunan bir hastahaneye yürüyerekmi geliyor yapmayın sadece eleştiri olsun diye yazmayın şunu diyin bütün hastahaneler bir yerde olsun başıda dişide ağıran aynı yerde tedavi görsün hastanemiz tam teşeküllü bir hastahene olsun diye ugrasın diyin ama bir kısım facebook kahramanlığına soyunanların vede ticareti ugruna insafsızca eleştirenlerin çığırtkanlığını yapmaylım.

Beğenmedim! (3)
Avatar
vizyon meselesi 2016-08-11 11:13:57

Proje üretecek vizyonu yoksa ne desin başka. Emekli memur da ancak bu beklenir. Yazık şu erzincana.

Avatar
Yüksel Keskinkılıç 2016-08-07 14:32:35

Ben bunu şaka zannettim, gerçekmiş.

Avatar
Mndflnmm 2016-08-08 13:51:26

Şaka değil gerçek! Kapasitesini zorluyor bence :)

banner255