banner335
06 Nisan 2015 Pazartesi 18:55
Yeni 1 Erzincan'ın Köpeklerle İmtihanı


Marka Şehir Yeni 1 Erzincan'da şehir merkezinde başıboş gezen sokak köpekleri tehlike saçıyor. Özellikle sabah erken saatlerinde mahalle aralarında dolaşan köpekler, okula giden öğrencilerin korkulu rüyası haline geldi.

 Erzincan Valiliği ve Erzincan Belediyesi işbirliği tarafından geçtiğimiz günlerde sokak köpeklerine yönelik yemleme çalışması yapılırken, her geçen gün artan sayıları nedeniyle vatandaşlara korkulu anlar yaşatıyor. Geçtiğimiz hafta sonunda bir vatandaş tarafından Fevzipaşa Caddesi üzerinde görüntülenen köpek sürüsü de, artışı bir kez daha ortaya çıkardı. Yaz aylarının gelmesiyle birlikte sabah erken saatlerde yürüyüşe çıkan vatandaşlar, sokak köpeklerinden tedirgin olurken, öğrencilerde okula gidiş-gelişte sorun yaşıyorlar. Yapılan tüm müracaatlara rağmen soruna çözüm bulamayan veliler, saldırı korkusu nedeniyle çocuklarını okula kendileri götürüyorlar. Yeni yapılan bisiklet parkuru ve yürüyüş yoluna çıkamayan vatandaşlar yetkilileri göreve davet ettiler.
Guruplar halinde gezen başı boş köpekler şehrin imajını da olumsuz etkilerken soruna kalıcı çözüm bulunması isteniyor.

Son Güncelleme: 06.04.2015 19:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Muammer YILDIZTAŞI 2015-04-06 19:32:25

Konuyla ilgili üç aydır yetkilileri uyarıyorum. Vali beye en ciddi şekilde konuyu iletim. Belediye başkan yardımcısı Halit beyi haftada en az 2 kere arıyorum. Maalesef üzücü bir olay yaşanması bekleniyor. Ama bu şehirde köpeklerle ilgili üzücü bir olay yaşanırsa tüm Türkiye ye sorumsuzluklarını ilan edeceğim bu yöneticilerin.
Allah korusun ama olumsuz bir olayın yaşanması da an meselesi.
Davetlerde açılışlarda gezilerde boy gösteren Devlet görevlileri bu konuda son ikazları yapmış bulunuyorum. Bu başıboş köpekler başınıza bela açmadan acil önlem alın.
Bu konuda yetkililerin çok acilen köklü bir çözüm bulmaları gerekiyor. Hemde çok acilen. Selçuk bey duyarlılığını kutluyorum

Avatar
rıdvan 2015-04-06 20:55:07

kısırlaştırılmış köpekler

Avatar
erzincanli 2015-04-06 21:32:40

Sonunda millet silahı alıp kendisi çıkacak haberleri yok Mimarsinan Mah sabah bir gelin bakın ergan arkasından geçmek mümkün degil

Avatar
erzincan 2015-04-07 16:03:53

vali̇ bey-ve beledi̇ye başkani akşam mahalle aralarina gi̇rmi̇yorlar tabi̇ki̇ vatandaş ne sikinti çekerse çeksi̇n umurlarindami.mi̇mar si̇nan mah.akşam 8 den sonra gi̇ri̇lemez hale geldi̇.beledi̇yeyi̇ kaç kez aradim.ama ne fayda

Avatar
yavuz 2015-04-07 15:29:37

herseyı hallettınız bır kaldı köpekler erzıncan halkı sizlere seslenıyorum ben 4 ayaklı köpeklerden degıl 2 ayaklı köpeklerden korkun derim

Avatar
Esra 2015-04-07 10:26:36

Atatürk Mah köpek Yüzünden dışarı çıkamaz hale geldik Köpekler çoçuklarımıza saldıracak ondan sonra harekete geçilsin herzaman öyle değilmi

Avatar
SERKAN 2015-04-07 10:29:29

şehi̇rdeki̇ çöp kutularini kaldirirsaniz olacaği bu. açiktaki̇ çöp poşetleri̇ köpekler i̇çi̇n zengi̇n bi̇r menü. yemekle kalmiyorlar yollara ve bahçelere yayiyorlar. eski̇den olduğu gi̇bi̇ kutulari olsaydi bi̇r nebze önüne gecmi̇ş olabi̇li̇rdi̇ni̇z.

Avatar
levent 2015-04-08 11:56:41

geçen haftalarda kemahtan gelirken yol üzerinde en az 300 tane köpek erzicana dogru geliyordu. uzaktan koyun sürüsü sandım önce. sonra duydum ki büyük şehirlerdeki başıboş köpekleri trenlere koyup doğu illerine gönderiyorlarmış. yol üzrinde tenha bir istasyonda da boşaltılıyormuş. yetkililere konuyu sormanızı rica ediyorum gazeteci olarak.gercekse cok kötü bir uygulama