Selçuk Özdemir
Selçuk Özdemir
10 Eylül 2015 Perşembe 15:34
Talha Erol Durmaz'ın Binali Yıldırım Rahatsızlığı
banner297

Gerek Erzincan'a yaptığı yatırımlar gerekse her platformda Erzincan'ın reklamını yapıp sahip çıkan Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Eski Bakanı Binali Yıldırım'ın AK Parti Genel Başkanlığına getirileceği haberi gündeme bomba gibi düştü. Haberin Erzincan’da heyecanla karşılanmasının ardından gözler Partinin Erzincan’daki temsilcilerine çevrildi. Binali Beyin Genel Başkan adayı olacağı söylentilerinin arttığı saatlerde AK Parti Erzincan Milletvekili Talha Erol Durmaz’ın sosyal medyada ki profil resmi ve sms yoluyla paylaştığı mesaj ise dikkat çekti.

BİNALİ YILDIRIM'I İSTEMİYOR MU?

Milletvekili Durmaz’ın paylaşımlarıyla Erzincan’lı Binali Yıldırım’ın AK Parti Genel Başkanlık adaylığından rahatsızlık duyması AK Parti Erzincan seçmenlerinin tepkisine yol açtı. Birçok partili bu paylaşımların ardından Erzincan Milletvekilinin "Binali Yıldırım'ı İstemiyor mu?" sorusu aklına geldi. Konu ile ilgili herhangi bir açıklama yapılmazken, Milletvekili Durmaz'a tepkiler ise çığ gibi büyüyor.

İşte Talha Erol Durmaz’ın paylaşımları;

CEP TELEFONLARINA GELEN SMS



SOSYAL MEDYA PROFİL FOTOĞRAFI VE MESAJI


 

Son Güncelleme: 15.03.2017 15:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ya bu adam mı vekil 2015-09-10 16:54:09

rahatsızlığı gidecek olması binali bey gelirse bybyby talhaaaaaa
orhan-ergan-talha a.ş yıkılacak

Avatar
akp li 2015-09-10 16:20:38

eğerki bu talha aday olursa akp ye oyyyyyyyyyyyyy yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Misafir Avatar
RTE 2015-09-15 08:33:51 @akp li

seni̇n ak parti̇li̇ oluşun i̇smi̇ni yanliş yazmandan belli̇. önce parti̇ni̇n adini öğren akp deği̇l ak parti̇. ve seni̇n gi̇bi̇ menfaatçi̇leri̇n de oyuna i̇hti̇yacimiz yok. bnm nemalanacağim aday olursa oy veri̇ri̇m olmazsa oy vermem. si̇zi̇n karakterdeki̇ i̇nsanlarin oyuna i̇hti̇yacimiz yok!!!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ak Partili 2015-09-11 14:34:40

bu gün bakan beyi satanlar yarın erzincanı da satar lütfen il başkanı orhan bulut ve yönetimi istifa edin

Avatar
aydın karabulut 2015-09-10 16:47:11

yaw bir erzincanli bundan nasil rahatsizlik duyar ben anlamadim eğer vekil binali beyden rahatsızsa binali beyin erzincan için yaptıklarına bakıp gurur duyması lazım yok sa erzincanlı olmasından şüphe ederim

Misafir Avatar
Neslihan 2015-09-12 22:00:12 @aydın karabulut

neden mi rahatsizlik duyar cevap t. erol durmaz oz be oz erzincanli degilde odan gumushaneli

Beğenmedim! (2)
Avatar
hümeyra 2015-09-11 08:44:58

bu davanın içindeki burhan çakır beyi aday göstermeyip te dışardan parti ile alakası olmayan talha beyi aday yapıp ankara ya yolar sanız tabi ki binali reisten rahatsız olur.artık binali bey bu şahsı silmesinin zamanı erzincan için 2-0 zamanı

Misafir Avatar
RTE 2015-09-15 08:40:16 @hümeyra

burhan çakir kendi̇ni̇ bi̇ti̇rdi̇ i̇l başkani i̇ken. tuvaletçi̇ni̇n bi̇le yeri̇ni̇ deği̇şti̇rmeye maydanoz oldu. mi̇lli̇ eği̇ti̇mdeki̇ müdürler hep karginli oldu. önce dön bi̇ kendi̇ne bak el i̇nsaf!!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
anti ergan 2015-09-12 11:50:02

t.erol durmaz erzincanın değil erganın vekili gelsin paracıklar ergana

Avatar
osman çalık 2015-09-10 15:53:12

nerden anladınız rahatsız olduğunu

Avatar
akp li 2015-09-12 12:13:17

dr. talha neden yıllarca 61 plakalı arabayla 5 yıl dolandın hani seni erzincan sevdan 24 yapmadın

Misafir Avatar
RTE 2015-09-15 08:39:13 @akp li

erzi̇ncanin bütün si̇yasetçi̇leri̇ de 34 ve 06 plakali araçla dolaniyor. bunlar da mi erzi̇ncan sevdalisi deği̇l. bakiş açisina bak ya plaka i̇le bunu nsl bağdaşlaştiriyosunuz!!!! basi̇tleşmeyi̇n üzeri̇ni̇ze güldürmeyi̇n

Beğenmedim! (0)